شما اینجا هستید
اجتماعی » کلاهبرداری از کسبه کیش با ارائه رسیدهای جعلی

سرگرد بابایی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی با ارائه رسید جعلی اقدام به خرید از وی نموده ، موضوع بررسی و مراتب برای شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد:در راستای احقاق حقوق مالباخته و همچنین به منظور پیشگیری از وقوع جرایم مشابه توسط کلاهبردار ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته ، فرد کلاهبردار شناسایی و با هماهنگی قضایی صورت گرفته ، دستگیر و برای ادامه رسیدگی به پلیس فتا منتقل و پس از روبرو شدن با ادله و مستندات مجرمانه جمع آوری شده به اقدام مجرمانه خود معترف گردید.

بابایی بیان داشت: شهروندان از هرگونه اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در هنگام فروش کالا حتما موجودی حساب بانکی خود را  از طریق سامانه پیامکی ، اینترنت بانک، دستگاه‌های خودپرداز یا کارتخوان بررسی و پس از حصول اطمینان از واریز وجه، کالارا تحویل  خریدار دهند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورتیکه اخیرا هنگام فروش کالا و یا ارائه خدمات از آنها با این روش کلاهبرداری شده ، برای پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه نمایند.

رئیس پلیس فتا جزیره کیش خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا  و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ موضوع را گزارش کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش | نگاه متفاوت و تحلیلی به اخبار کیش